1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – „Taisyklės“) nustato bendrąsias naudojimosi parduotuve internete https://verslas.onelife.lt (toliau – „Parduotuvė“) sąlygas.

1.2. Parduotuvėje nurodytas prekes Pirkėjui parduoda UAB „Švenčionių vaistažolės“, buveinės adresas; Adutiškio g.3, Švenčionys, LT-18109, juridinio asmens kodas 178605343, PVM mokėtojo kodas LT78053413 (toliau „Pardavėjas“).

1.3. Šios Taisyklės yra Pirkėjui ir Pardavėjui privalomas teisinis dokumentas ir nuo Pirkėjo užsakymo ir apmokėjimo momento tampa šalių sudaryta Prekių pirkimo – pardavimo sutartimi (toliau – sutartis).

1.4. Laikoma, kad Pirkėjas susipažino su taisyklėmis jam užsakius Prekes.

1.5. Pardavėjas pasilieka teisę pakeisti, taisyti ar papildyti Taisyklės, kurios galioja užsakymo pateikimo momentu.

2. Registracija ir asmens duomenų tvarkymas

2.1. Pirkėjas, norėdamas naudotis Parduotuve ir pirkti joje siūlomas prekes, pasirinktas Prekes įkelia į Prekių krepšelį, spaudžia mygtuką „PIRKTI“ ir patvirtinęs, kad susipažino su taisyklėmis bei užpildęs asmens duomenis (vardą, pavardę ar juridinio asmens pavadinimą ir kodą, telefono numerį ir el. pašto adresą (jeigu pasirenkamas pristatymas per kurjerių tarnybą) bei pasirinkęs pristatymo būdą, pateikia užsakymą tolimesniam vykdymui (atlieka sekančius veiksmus, susijusius su Prekių apmokėjimu, kaip nurodyta Taisyklių 3.2 punkte).

2.2. Pirkėjas yra atsakingas, kad užsakymo metu, pateikti duomenys būtų tikslūs, teisingi ir išsamūs. Jeigu pasikeičia Pirkėjo pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas apie tai informuoti Pardavėją.

2.3. Pateikdamas savo duomenis, Pirkėjas kartu suteikia Pardavėjui teisę rinkti, kaupti, sisteminti, naudoti ir tvarkyti šiose Taisyklėse numatytais tikslais visus ir bet kuriuos asmens duomenis, kuriuos Klientas tiesiogiai ar netiesiogiai pateikia pateikdamas Prekių užsakymą Parduotuvėje.

2.4. Pirkėjo pateikti asmens duomenys bus tvarkomi laikantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nustatytų reikalavimų, taip pat kitų Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių šių duomenų tvarkymą bei apsaugą.

2.5 Pirkėjo asmens duomenys bus naudojami vykdant prekių pardavimą ir pristatymą, išrašant apskaitos dokumentus, grąžinant permokas ir (ar) pinigus už Pirkėjo grąžintas prekes, vykdant kitus iš pirkimo-pardavimo sutarties kylančius įsipareigojimus.

2.6. Pirkėjo pateiktus asmens duomenis naudos išskirtinai tik Pardavėjas ir jo partneriai, su kuriais Pardavėjas bendradarbiauja vykdant Prekių pristatymą ir (ar) kitas, su Pirkėjo užsakymo pateikimu ar įvykdymu susijusias paslaugas.

2.7. Pardavėjas gali statistiniais tikslais naudoti su Pirkėjo asmeniu tiesiogiai nesusijusius duomenis, t. y. duomenis apie įsigytas prekes. Tokie statistiniai duomenys bus renkami ir tvarkomi taip, kad neleistų atskleisti Pirkėjo asmens tapatybės arba kitų asmens duomenų, pagal kuriuos būtų galima nustatyti asmens tapatybę.

2.8. Pirkėjo asmens duomenys bus saugomi ne ilgiau, nei to reikalauja nustatyti duomenų tvarkymo tikslai. Kai asmens duomenys taps nebereikalingi jų tvarkymo tikslams ir (ar) pasibaigs nustatytas saugojimo terminas, jie bus sunaikinami.

3. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka

3.1. Prekės Pirkėjui parduodamos kainomis, galiojančiomis Parduotuvėje užsakymo pateikimo momentu.

3.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes naudojantis elektronine bankininkyste – mokėjimo kortele arba bankiniu pavedimu.

4.  Prekių pristatymas

Nemokamas pristatymas Onelife Verslui parduotuvėje – kai Prekių krepšelio suma viršija 50 €;

4.1.  Parduotuvės prekyba vykdoma ir prekės pristatomos visoje Lietuvoje.

4.2.  Prekių pristatymo sąlygas, galimybes, įkainius, pristatymo terminus ir informaciją apie partnerius - skaitykite Prekių pristatymo taisyklėse.

4.3. Pasirinkus pristatymą per kurjerių tarnybą, Pirkėjo užsakytos prekės pristatomos Parduotuvės sistemoje Pirkėjo užregistruotu/nurodytu adresu. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats.

4.4.  Pasirinkus pristatymą į siuntų savitarnos terminalą ar tašką, prekės pristatomos į  konkretų Pirkėjo nurodytą siuntų savitarnos terminalą ir turi atsiimti prekes per Partnerių taikomus Prekių saugojimo terminale terminus.

4.5.  Jeigu prekės pristatymas yra neįmanomas dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių, pakartotinai prekės nėra siunčiamos (išskyrus atvejus, kai Pirkėjas papildomai sumoka už pakartotinį prekės pristatymą), o iš anksto už prekes sumokėti pinigai grąžinami išskaičiavus prekių pristatymo mokestį.

4.6. Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų ir nuo Pardavėjo ir/ar Partnerių tarnybos ar darbuotojų nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.

4.7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

4.8. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su kurjerio atstovu patikrinti siuntos pakuotės ir pristatytų Prekių būklę, Pirkėjui nepatikrinus siuntos pakuotės ir Prekių būklės ir neužfiksavus duomenų apie siuntos pakuotės ir Prekių pažeidimus/defektus, siunta yra laikoma pristatyta nepažeista, o pristatytos Prekės – kokybiškos ir tinkamos. Atsiimant prekes iš siuntų savitarnos terminalo, užfiksavus siuntos pakuotės ir Prekių pažeidimus/defektus, Pirkėjas privalo apie tai nedelsiant informuoti Pardavėją ir/ar Siuntų terminalo atstovus.

5. Sutarties atsisakymas. Prekių keitimas ir grąžinimas

5.1. Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, atsisakyti nuotolinės sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu el. paštu [email protected] ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Sutarties sudarymo dienos (jeigu prekės dar nebuvo pristatytos Sutarties atsisakymo momentu).

5.2 Prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu (Daiktų keitimas ir grąžinimas) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo.

Svarbu

5.3 Pasirinkdami prekių pristatymą per kurjerių tarnybą, jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ar siuntų taško darbuotojui ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytas prekes ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

5.4 Mes įsipareigojame pakeisti netinkamos kokybės prekes arba grąžinti už jas sumokėtus pinigus, jei prekės yra netinkamos kokybės dėl pardavėjo ar gamintojo kaltės bei nenustatyti pažeidimai, atsiradę dėl pirkėjo kaltės.

5.5 Informacija darbo dienomis 9:00–17 val., telefonu: +37066529579, arba el. paštu: [email protected]

Sutarties atsisakymas. Prekių keitimas ir grąžinimas

5.7 Tinkamos kokybės maisto prekės nekeičiamos ir negrąžinamos.

5.8 Netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos Civilinio kodekso 6.3641, 6.3642 ir 6.3643 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis bei vadovaujantis LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ NUTARIMAS „DĖL MAŽMENINĖS PREKYBOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ (2001 m. birželio 11 d. Nr. 697).

5 .9 Skundą dėl nekokybiškos prekės galite pateikti el. paštu [email protected] . Skunde nupasakokite situaciją, kaip/kada  pastabėjote kokybės trūkumus, aprašykite su kuo yra susijęs/kuo pasireiškia įsigytos prekės kokybės trūkumai. Prie skundo pridėkite nekokybiškos prekės nuotrauką, kurioje būtų matomi aprašomi kokybės trūkumai, bei  pirkimo kvitą ar kitą prekės pirkimą-pardavimą patvirtinantį dokumentą.

5.10 Nekokybiškos maisto prekės gali būti keičiamos ar grąžinamos per tinkamumo vartoti terminą, nurodytą ant pakuotės ar etiketėje.

5.11 Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi užsakytų Prekių, jis grąžina Pirkėjui už Prekes sumokėtus pinigus ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekių užsakymo dienos, atitinkamai informuodamas Pirkėją apie susidariusią situaciją.

5.12 Pirkėjas, manantis, kad jo teisės ir teisėti interesai buvo pažeisti UAB „Švenčionių vaistažolių“ turi teisę su prašymu kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, adresu Vilniaus g. 25 LT-01402, Vilnius, interneto svetainės adresas https://www.vvtat.lt/ arba naudodamasis centralizuota elektronine platforma - EGS https://webgate.ec.europa.eu/odr arba kreiptis į teismą.

6. Apsikeitimas informacija

6.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia ir kitaip kontaktuoja Pirkėjo  pateiktu elektroninio pašto adresu ar telefonu.

6.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia ir kitaip kontaktuoja el. paštu ([email protected]) ar telefonu (+37066529579).

7. Baigiamosios nuostatos

7.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, o iš jų kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

7.2. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka ir pagrindais.

7.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

8. Slapukai

8.1. Slapukai (angl. cookies): Mes naudojame slapukus, kad galėtume gauti informacijos apie tai, kaip naudojatės mūsų Svetaine. Slapukai leidžia mums pagerinti ir supaprastinti vartotojų patirtį naudojantis mūsų Svetaine. Iš esmės, informacija neapima jokių duomenų, kurie leistų mums individualiai identifikuoti Jus, kaip fizinį asmenį. Mes tvarkysime Jūsų duomenis naudodami slapukus tol, kol galioja Jūsų duotas sutikimas.